Jeg har kjøpt mitt første foto stativ

Hei fine! Nå har jeg filmet enda en video som er nå ferdig redigert og ute på min youtube kanal. Den er filmet i leiligheten i Nederland og på engelsk fordi jeg vil at vennene mine skal også kunne forstå noen av videoene mine. Jeg er ikke like morsom på engelsk som på norsk *men jeg er ikke spesielt morsom på norsk heller. Denne videoen er da en unboxing av min aller første tripod. Dette er da et kamera stativ som jeg har kjøpt for å filme flere videoer. Er det noe jeg sparer til så er det en god stol akkurat nå til leiligheten og ring light, men jeg bruker vinduet mitt og naturlig lys akkurat nå. 

Om du liker denne videoen så gjerne gi den en tommel opp og abonner på min kanal. Du kan bli den første til å vite når jeg publiserer en ny video ved å trykke på bjellen. Selvfølgelig fortsetter jeg med å blogge selv om jeg lager videoer fordi jeg vil ha best of both worlds. Video og bilder er noe jeg har passion for og i det siste har jeg som sagt gitt litt mer blaffen i hva andre tenker og det har vært veldig god respons. Jeg blir ikke 20 år for alltid. haha. 


Det er bare å trykke på bilde og det sender deg rett til youtube. 

Jeg lagde også dette bildet, men bestemte meg for å bruke det bildet over. 

Jeg har egentlig aldri tenkt på hvor lønnsomt det er å ha et kamera stativ, men det la jeg merke til når jeg tok dette bildet: 

Dette er altså tatt uten stativ og det var utrolig vanskelig fordi jeg gjerne ville at bilde skulle vært høyere osv osv… men nå har jeg endelig investert i dette og jeg er super fornøyd. Jeg er ikke så høy i virkeligheten så det eneste jeg ville når jeg så etter stativ var at det skulle være høyere enn meg selv i hvertfall. Det skulle også ikke koste skjorta haha. Jeg er jo student tross alt. 

Jeg gleder meg utrolig mye til å bruke dette mer og mer. Det er også veldig reise vennlig som også gjør at det er kompakt og ikke tar mye plass i leiligheten. 
Jeg er veldig den typen som overpakker alt fordi det alltid skal være “ja men bare sånn i tilfellet” og “det er kjekt å ha”. 

Har du stativ til ditt kamera?
Vi blogges <3 
// A 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg