Hvorfor legger ikke jeg ut en vlogg hver eneste dag?

Hei fine! Nytt innlegg her på bloggen. I dag tenkte jeg å skrive et innlegg om hvorfor jeg ikke legger ut en ny video på min youtube kanal hver eneste dag. Er det noe jeg ser har blitt mer og mer populært er å daglig vlogge. Det står det så stor respekt av fordi det tar utrolig mye jobb og man må tenke på forskjellige videoer man skal filme og gjøre det kanskje eller hvertfall litt spennende. Grunnen til at jeg ikke gjør det på min youtube kanal er rett og slett fordi jeg ikke gjør noe interessant hver eneste dag. Noen ganger… de fleste ganger så bare slapper jeg av med en god bok eller ser på serier (eller fler). Jeg vet heller ikke om det hadde blitt så bra kvalitet heller om jeg skulle filmet hver eneste dag. 

Noe jeg tenker på er også “hvordan gjør de det?” Jeg vet at de store youtuberne har folk som redigerer videoer for seg. En annen måte jeg har sett at en jeg følger med hver dag gjør er å filme en uke i forveien. Du vil altså alltid se hva hun gjorde forrige uke. Det er jo utrolig spennende fordi hun legger ut på instagram hvor hun er hen, og vi kan allerede se neste uke “insiders” og Behind the scenes. 

Jeg ville definitivt lagt ut en video hver dag, men personlig tror jeg ikke det er fullt så spennende hele tiden haha. Hva tenker du? Har du noen youtubere du følger med på som legger ut en video hver dag? 

På min kanal vil jeg ha det litt variert også så jeg vil definitivt prøve å gjøre det til en challenge. For eksempel er det mange som har vlogmas. Dette er altså at man filmer en video hver dag frem til jul. Men det eneste jeg er engstelig med er at redigeringen skal ta for lang tid. Jeg er fortsatt veldig ny i gamet. 


Karl Johan, Oslo. 


Dette er utsikten fra vinduet mitt. 


Dette bildet tok jeg foran stortinget i Oslo Sentrum. 

Det jeg øver meg på nå er hvordan man bruker redigeringsprogrammet. Jeg har byttet mellom imovie, final cut pro og premier pro. Jeg bruker de også til forskjellige ting. Jeg synes definitivt at youtube er sååå sinnsykt spennende og jeg får alltid sommerfugler i magen hver gang jeg poster et eller annet. Enten det er på instagram, på bloggen eller youtube. Jeg føler at jeg har gjort noe produktivt og det er så sinnsykt koselig at jeg kan se tilbake på gode minner og fine bilder og utrolig fine turer. Om du vil sjekke ut min kanal så er den HER. 

Akkurat nå har jeg ikke så mange venner som driver på med youtube, men det er utrolig koselig at de støtter meg. Jeg blir også utrolig glad for hver eneste kommentar jeg får. For eksempel har jeg fått tilbakemelding på om jeg kunne gjøre videoene mine enda lenger og at jeg er flink til å blogge. Det er så utrolig utrolig utrolig koselig å høre. 

Håper du har en bra dag videre! 
Vi blogges <3 

//A 
#youtube #oslo #vlogg #tanker #spennende #foto #film #video 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg