5 TING JEG IKKE TAKLER

Hei fine og velkommen til et nytt innlegg her på bloggen. I dag har jeg altså en liste av 5 ting jeg ikke takler. 

#1 Den aller første tingen jeg ikke takler er når noen tar på håret mitt. For meg så synes jeg det er vanskelig å style det og jeg får en kjempe ubehagelig følelse når noen tar på håret mitt. Uff uff ekkelt. Det er kanskje også at jeg føler at håret blir mer og mer fett jo mer noen tar på det. Dette gjelder meg også så det er sjeldent jeg går rundt å tar på håret mitt. Jeg har jo med meg børste osv.. men å være hos frisør synes jeg er bare fint. Men med dette snakker jeg mest om når jeg var på ungdomsskolen og videregående også hadde venner som likte å leke med håret og flette også ta det ut igjen av fletten og starte ny frisyre. Det er ikke noe for meg. 

#2 En annet ting jeg ikke takler er når noen tar på skjermen på macen og pc-en. Dette er når for eksempel folk vil vise meg noe på skjermen og skal peke. Så tapper de på skjermen også blir det fingeravtrykk på skjermen. Jeg kan ikke helt sette ned fingeren min på hva det er men det takler jeg ikke. Dette er sikkert også på grunn av at fettet setter seg fast på skjermen og man kan se det også senere. 

#3 Når folk setter føttene sine på armlene. Altså det er bare ekkelt på sååå mange måter. Jeg satt på flyet på vei til Norge også er det en dame som tar av seg skoene og legger tåfisene sine på armlenet. Altså det er bare så super ekkelt. EKKELT NASTY NASTY.

#4  Insekter innenfor en radius på 5 meter. Altså jeg er den typen som er så feig at jeg må gå ut av rommet hvis jeg ser et insekt eller ting med mer enn 4 bein. Hvis de altså er nær meg begynner jeg også å skrike av redsel. Heldigvis har jeg mange tøffinger rundt meg og det blir noen ganger tatt med støvsugeren hvis insektene er på taket osv..  

#5 Drikke alkohol. Jeg tror nok jeg kan skrive et eget innlegg om det å være ung og press om alkohol. Men er det noe jeg ikke takler så er det å drikke. Grunnen til dette er fordi jeg ikke liker smaken av alkohol. Og ja jeg har prøvd men nei det er ikke helt min smak. Jeg liker heller ikke øl som ikke har alkohol i seg haha! Jeg tar meg heller et glass med vann eller cola. 

Har du noen ting du ikke takler? 
Vi blogges <3 
//A 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg