Hvorfor har jeg 4 instagram kontoer?

Hei fine! Jeg har blitt skikkelig bitt av fotobillen og har virkelig satt meg i dette med fotografering og har virkelig tatt opp gamet når det kommer til instagram. Jeg har altså laget 3 instagram kontoer, i tillegg til at jeg hadde en fra før av.. Dette er defintivt ikke nødvendig men det ene alternativet er at alle bekjente skal se absolutt alle bildene jeg har tatt. Dette synes jeg ikke er nødvendig og, det er ikke sikkert de har lyst til å se dem heller haha! derfor ville jeg fortelle litt på bloggen om hva instagram kontoene brukes til. 

#1 @Alissa._C 
Denne instagram kontoen er den jeg har brukt i alle de årene jeg har vært på instagram. Før var jeg ikke noe aktiv på instagram og nå klarer jeg ikke å slutte. det er så utrolig mange vakre bilder og videoer og det er akkurat som youtube og jeg kan tilbringe flere timer på den. Her følger jeg kjendiser, bekjente og venner, familie. Det er også den jeg i det siste har lagt arbeid i når det kommer til en fin feed og er min “hoved” instagram. Dette er også grunnen til at jeg har vært så på med hvordan instagram feeden ser ut. Farger (hvert fall 3 bilder om gangen) skal matche osv… 

#2 @Clarendonsinclair 
Dette er min instagram konto for bilder om jeg ikke vil legge ut på main brukeren min, men er bare for fotograf og kanskje litt kleine bilder og skal bare handle om randomness. Hvis du vil se alt fra arkitektur til mat så kan du følge denne. Jeg legger ikke ut absolutt alt, men det er på en måte min snapchat på instagram som varer lenge. Jeg vil gjerne putte for eksempel fine minner og steder som jeg har vært men det er ikke alltid at det passer med fargene og bildene på hoved instagrammen min. Det er da de kommer hit. Det er forhåpentligvis også en konto som kan brukes hvis noen lurer på fotograferingen min og hvor god jeg er. Litt som en jobb portfolio på nett haha! 

#3 @alissac_youtube 
dette er instagram brukeren jeg bruker for å oppdatere dere om nyheter om youtube kanal min og bilder kanskje fra videoer og videoer som jeg har jobbet med. Dette er noe jeg har lyst til å bruke tid til som hobby og trives veldig med dette med sosiale medier. Det er maaaange ikke så fine bilder som kommer på denne og forhåpentligvis blir jeg bedre på bildene der også. 

#4 @Dutch_learn 
Som student i Nederland synes jeg det er utrolig viktig å lære språket selv om det betyr at man må dytte seg selv til å lære hver dag. Dette er min process.  På denne instagrammen publiserer jeg altså ord og setninger hver dag. Det har absolutt blitt tatt godt i mot fra folk fra hele verden som også lærer seg nederlandsk. De tar imot tips og triks fra meg som lærer nederlandsk på universitetet og sier at det er utrolig bra at jeg kan motivere dem til å få en liten del av nederlandsken i sin hverdag. Det er så utrolig fint at jeg har muligeheten til å gjøre dagen finere eller litt bedre for en person der ute. Og jeg har fått utrolig mange tilbakemeldinger på at det er hjelpsomt. 

Nederlandsk er defintivt et vanskelig språk og lære seg. Ja det er mange ord som høres ganske likt ut på norsk og noen ord er akkurat det samme, men de har mange regler og uttalen gjør at halsen blir litt sår i starten. Hehe. Men jeg er utrolig fornøyd med å flytte til Nederland og starte et annet liv der. I en ny video snakker jeg mer om akkurat dette så stay tuned! 

Tusen takk for at du leste innlegget mitt 😉 
Hvor mange instagrammer har du? 
Vi blogges <3 

4 kommentarer
    1. Har for øyeblikket bare en instagramkonto-, men tanken om vurdering over å lage enda en har streifet meg et par ganger xD
      Fin blogg du har forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg