Usminket og den Ærlige Sannheten om: å være STUDENT I UTLANDET

Hei fine! Jeg tenkte å lage en liten serie som heter “usminket og ærlig sannhet om”. Denne serien tar jeg frem litt forskjellige temaer så hvis det er et tema du har lyst til å se eller en del to av denne serien så gjerne skriv det i kommentarfeltet. Jeg snakker altså om det å være STUDENT I UTLANDET og dette handler også om utveksling. Jeg tar akkurat nå hele graden min på universitetet i Nederland. 

Spørsmål jeg svarer på er blant annet : 
Hvordan er første skole dagen i utlandet ?
Hva kan man forvente?
hva sier internasjonale studenter om Norge?
Hva kan man gjøre med engelsken sin?
Hvordan kan man forberede seg ?
Hva er fordelene og ulemper med å studere i utlandet? 


 

Fortell meg hva du synes i kommentarfeltet og takk for at du så på 😀 

vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg