Drar tilbake til Nederland

Hei fine! Velkommen til et nytt innlegg her. Jeg er på Gardermoen akkurat nå. Sikkerhetskontrollen var veldig rask og ingen problemer. Det er stille og rolig på flyplassen og mange som skal ut på tur. Jeg har nettopp fått oppdatering på hvilken gate jeg må til.

 

Her er noen bilder på vei hit:

Jeg oppdaterer på bloggen selvfølgelig. Nå skal jeg gå til springen for å hente litt vann før jeg flyr. Jeg håper det ikke blir helt fullt på flyet. Forrige gang var jeg heldig som hadde en tom plass ved siden av meg. Og vindus plassen. Denne gangen er plassen bra men ikke vindus plassen. Med bra mener jeg at jeg sitter helt foran.

Vi blogges <3

#reise #asker #bilder #bloggen #vann #fly #vindusplassen #dra #nederland 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg