UTFORDRING: Hver Kategori på blogglisten.no (fremtidige innlegg)

Hei fine! I de fremtidige innleggene tenkte jeg å utfordre meg selv til å prøve å skrive et innlegg hver dag men hvert av innleggene skal være fra forskjellige kategorier på blogglisten.no. Altså jeg vet ikke om jeg kommer til å lykkes eller om jeg vet noe som helst om hver eneste kategori men det er vel det som er spennende med denne utfordringen. Jeg har tidligere ikke sett noen andre som har blogger som har gjort dette og jeg vil vel kalle dette innlegget som går under kategorien “alternativ”. Til sammen er det 45 forskjellige kategorier og du kan se alle kategoriene lenger ned i dette innlegget. 

I følge “kategori” så er dette kanskje det som er temaer de fleste skriver om. Definitivt er det ofte jeg føler at alle mine innlegg går under personlig fordi jeg skriver om mange kategorier sammen i et blogg innlegg. Dette er vel fordi jeg skriver blant annet om dagen min som ikke bare er om mote, men også om hverdagslig ting som mat og teknologi…

Dette er kategoriene som kommer: 


Bilder er screenshot fra blogsoft.no. 

De kategoriene jeg gruer meg til å skrive mest om er nok barn, husdyr, hage, jakt, håndarbeid, gravid… det er sikkert flere. Men det er vel det som kan gjøre denne utfordringen mer interessant. Noen av disse kategoriene skriver jeg aldri om fordi jeg ikke kan noen ting om det. Altså noen av de nevnte kategoriene jeg gruer meg til for eksempel. Da kan det hende at jeg må snakke med noen andre om det temaet før jeg skriver noe om det på bloggen. Kanskje jeg legger merke til at jeg kan skrive mer om andre temaer enn det jeg tror. Eller kanskje dette blir en liten “AH HA opplevelse av at temaer som jeg ikke kan noen ting om kan bli noe jeg blir interessert i. 

Dette er en utfordring jeg gjør bare for gøy og jeg vet ikke hvor mye jeg klarer å gjennomføre det. Jeg vet heller ikke om det kommer da flere innlegg om dagen, der hvor jeg det ene innlegget følger “kategori: bok” for eksempel også et annet innlegg vil handle om dagen min. Selvfølgelig kommer hvert innlegg til å beskrive hva jeg synes om kategorien og om jeg kanskje liker kategorien og vil skrive om det igjen. hehe! Dette blir interessant. 

Følg meg gjerne videre og dette blir sikkert både rart og kleint også XD 

Vi blogges <3 
//Alissa 

#utfordring #tema #opplevelse #kategorier #skrive #blogg #gravid #rartogkleint 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg