Kategori : Barn

Hei fine! Jeg glemte helt å blogge i dag fordi det gikk litt fort rundt svingene. Men jeg oppdaterte alt jeg gjorde på instagram story hehe. Jeg dro på min første danse time hos Global Dance Centre. Utrolig at jeg danset i to timer. Da jeg var yngre så danset jeg masse, men har nok mistet teknikken litt. 

Men dette blogginnlegget skal egentlig handle om barn, men jeg skal være helt ærlig å si at jeg har ikke så mye å si om tema. Jeg har lagt merke til at mange populære bloggere skriver om barna sine og det synes jeg er koselig. Om jeg kommer til å ha barn i fremtiden, vet jeg ikke ennå. Min eldre søster har et barn som da er min nevø og han er søt… helt til han begynner å gråte/skrike om morningen XD. 

På nettet så søkte jeg på spørsmål om barn, men da kom det bare “quizzer for barn 5 til 10 år gamle.”  HEHEHE! Spørsmålene til barna var blant annet “hvilket av disse er ikke et dyr? ” også var det svar alternativer. Et annet spørsmål var “hva lukter du med? og hva vinker du med?” Det er jo litt søtt når jeg leser denne type spørsmål hehe. 


Bildet fra Nederland! 

Oslo, Norge

Det aller siste bildet er tomatsuppe som jeg fortsatt elsker å spise. 

Jeg gruet meg litt til å skrive et blogginnlegg om dette tema fordi jeg ikke kan så mye om dette. I avisen så har det blitt skrevet om at barn ikke burde være på youtube og ikke ha mobiler og ipader og tv. Jeg synes at så lenge foreldrene passer på, så er det opptil hver familie som burde få lov til å bestemme selv. Om de har lyst til at barna skal se på barnetv fra youtube enn fra tv så har dette blitt mer og mer normalt. 

Jeg tror dette er det jeg burde skrive om “kategorien:barn” for som sagt vet jeg ikke så mye om dette tema. Jeg håper mine fremtidige barn er snille og oppfører seg bra mot andre og kanskje det blir litt morsomt å se igjen dette innlegget senere. 

Vi blogges <3 
//A 

#dans #oslo #nederland #student #barn #barndommen #spørsmål #tema #utfordring 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg