På flyplassen (Kjæreste tur)

Hei fine! Velkommen til et nytt innlegg her. Vi hadde noe trøbbel med toget og vi måtte rekke å dra til flyplassen under to timer. Jeg skriver altså nå fra Nederland og vi er på flyplassen nå og er på vei til et nytt og spennende sted.

Jeg har gledet meg masse til denne turen så jeg kommer til å vlogge.

Her kommer noen bilder:

Vi ble litt stressa når alle togene ble kansellert. Vi har heller ikke vært på denne flyplassen før og den er mye mindre enn den som er i Amsterdam. Men heldigvis kom vi på en lur ide og ta taxi.

Reise tips: del taxi med andre

Vi spurte to andre fremmede som også hadde koffert om de ville dele taxi sammen med oss. Det ordnet seg og vi trengte bare da å betale halvparten. Den orginale prisen var svimlende 1400 kr men en av de vi delte taxi med var flink til å prute på nederlandsk.

Jaja litt spenning i hverdagen haha. Vi får håpe på at resten av turen går smooth.

Jeg oppdaterer snart! Vi blogges <3

#reise #flyplass #tog #trøbbel #bilder #pris #prute

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg