Budapest, Ungarn Dag 1

Hei fine og velkommen til et nytt innlegg her. I dag har jeg fått sett så utrolig mye av Budapest. Det skuffet ikke for å si det mildt. Jeg er sååå glad for at vi valgte dette til vår ferie destinasjon i år.

Jeg er jo så glad i å ta bilder så nå kommer det et lite Bildedryss eller et stort dryss haha.

Vi spiste på en vietnamesisk restaurant og vi hadde det så koselig når vi dro til parliamentet. Det var ikke travelt der i det hele tatt siden det begynte å regne, men vi bare ventet noen minutter også gikk det over.

Det var helt perfekt egentlig siden da var det ikke så varmt og det var perfekt vær til sightseeing.

Maten var utrolig god så jeg vil absolutt anbefale å spise her hvis det er noen som skal til Budapest. Hvis du lurer på hvor dyrt det er her så kan jeg meddele at mat er rundt 5-6 euro som da er rundt 60 kr.

Send gjerne spørsmål i kommentarfeltet og jeg svarer alltid !

Flere bilder kommer selvfølgelig på bloggen og denne gangen har jeg vlogget på engelsk.

Vi blogges <3

//A

#reise #budapest #bilder #dagen #dagens #parliamentet #ungarn #ferie #sommerferie #sommerkonk2018 #besteminnene

4 kommentarer
    1. Budapest er så pen, men jeg anbefaler å reise til Warszawa istedenfor? Det er like kul men har mer unik arkitektur og historie. Og nattlivet er topp her, det er mange gode klubber, New Orleans er min favoritt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg