Budapest dag 2

Hei fine og velkommen til et nytt innlegg. Budapest dag 2 har jeg filmet vloggen på norsk og vil anbefale og ikke se videoen hvis du ikke liker banning. Jeg gikk opp et fjell i dag men det var verdt det for utsikten var the bomb dot com men jeg svettet som en gris for å si det mildt. Ikke veldig flatterende men vlogg ble det likevel.

Vi var på citadel og Buda Castle og fishermen’s bastion.

Jeg legger nok bilder av det ut senere fordi jeg må se gjennom hvilke som ble bra osv.

Her kommer et lite HUJI dryss fra i dag:

Som du ser på første bilde så er det veldig fin utsikt. Bedre bilder kommer Seff snart

Vi spiste middag på Vapiano i dag fordi det var det første vi fant etter å ha gått langt og lenge.

Du ser mer på vloggen når den kommer ut snart!

Vi blogges <3

//A

#budapest #sommer #reise #ungarn #vapiano #bilder #huji

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg