Vakker by og den perfekte ferien

Hei fine! Velkommen til at nytt innlegg her. Vi tenkte i dag å dra på spa. Jeg gleder meg masse til det. I går var vi på Buda Slottet og Budapest er delt inn i Buda og Pest så på hver side av elven er det en del hver. Dette visste jeg ikke før jeg kom hit. Men jeg håper også at jeg får spist litt biff i dag.

Sååå utrolig vakker utsikt men svett blir man ja. I går var det 38 grader. Heldigvis var det noen skyer i ny og ned og det reddet meg fra å smelte bort.

Kategori utfordringen blir satt litt på vent nå som jeg er på ferie men det kommer tilbake på onsdag. Hvis du ikke vet hva jeg snakker om så sjekk mitt tidligere innlegg om det på bloggen.

Hvor skal du på ferie?

Vi blogges<3

//A

#budapest #vakkerby #reisesommer #sommeren2018 #ungarn #perfekt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg