Sommer og svett i Budapest #vlogg

Hei fine og velkommen til en helt ny video HER! Jeg svettet som en gris på ferie i Budapest og hvis du ikke liker banning så vil jeg ikke anbefale å se videoen. Haha men vakker utsikt og en heelt utrolig by er det. Jeg må få bedre kondisjon men det er bare realiteten. For å komme helt til toppen på Citadel er det ca 235 meter oppover. Det var nok ikke nok vann i flasken når vi nådde toppen men påfyll ble det. Gled deg til part 2 som er fra samme dag.

Hvis du likte denne videoen og vil se mer så blir jeg super glad om du abonnerer til min kanal. Jeg laster opp hver uke og noen ganger flere ganger i uken hvis jeg har tid og har gjort noe eller har filmet noe.

Sjekk ut min kanal også ses vi i neste video!

I N S T A G R A M:

@alissa._c

F A Q:

Hvor gammel er du? Jeg er 20.

Hvilket program redigerer du med? Det blander jeg mellom Final cut pro, adobe premier pro og imovie. Det kommer ann på videoen.

Hvorfor filmer du på engelsk også? Jeg er student i utlandet og mange av vennene mine her liker å se på kanalen min. Da er det som regel lettest å snakke på engelsk fordi da kan alle forstå hva jeg sier.

Takk for at du så på og vi ses i neste video!

Du kan sjekke ut vloggen på denne linken HER

Vi blogges <3

#vlogg #youtube #kanal #abonner #sommer #svetter #budapest #ferie #travelvlogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg