Design forandringer

Hei fine og velkommen til et nytt innlegg her. Så jeg tenkte å skrive litt om design. Jeg synes det er så urolig vanskelig å velge hvilke design jeg foretrekker og hvis man melder seg inn på partnerskap programmet på blogg no så har de bare et partnerskap design.

 

Designet er veldig basic men ikke veldig langt fra det forrige designet jeg hadde fra før av. Men det er jo greit å vite hvis du skriver blogg selv og tenker at du vil være med. Samtidig kanskje gjort som mange andre bloggere å betalt eller brukt masse tid på å få det perfekte designet på bloggen din. Eller har valgt et design du er veldig fornøyd med.

 

For min egen del er det nye designet nå på bloggen veldig praktisk og man får litt nettavis følelse når man leser innleggene. Noe som jeg ikke har noe i mot at all.

Det jeg liker er at bildene fyller nå hele skjermen og det er noe som jeg ikke hadde før.

 

Det var hvertfall det jeg ville skrive om design kategorien. Det finnes så mange hjelpemidler der ute for at du kan få det du vil av design på din blogg. Noe er gratis og andre vil ha betalt. Men hvis du betaler så får du det litt mer som du selv vil. Altså customized.

 

Hva er ditt favoritt design?

 

Vi blogges <3

//A

 

#blogg #design #partnerskap #betale #ikkebetale

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg