Det var så bra

Hei fine og velkommen til et nytt innlegg her. Denne turen har vært helt fantastisk og jeg kommer med et innlegg senere om hvor dyrt det var å dra til Budapest. Jeg kommer ikke til å skrive helt eksakt hva jeg betalte for enhver ting men en indikasjon på hvor mye flybillett og hotel og mat osv koster.

Jeg ville definitivt dratt tilbake hit for en kort tur. Jeg tenkte ofte på at mange studenter tar medisin studie her. Det er en amazing by så jeg skjønner godt at man ikke kjeder seg. Jeg kjenner også flere personer som studerer her og de angrer ikke på valget.

Det er hvert fall et farvel til Budapest for denne gang. Sommeren er ikke over ennå og nå sitter jeg på flyplassen på vei til Nederland. Neste uke er det enda en ny tur og jeg gleder meg så utrolig mye til å dele det med dere.

Her kommer bilder fra :

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg