dagens mål og Motivasjon i hverdagen

Hei fine! Velkommen til et nytt innlegg her. Så i dag filmet jeg MANGE videoer til youtube kanalen min. Blant annet snakker jeg om mine nye Airpods, sminkeprodukter og masse masse annet. Look out fordi de kommer ut snart på kanalen og selvfølgelig oppdaterer jeg bloggen for når jeg har lagt det ut. Er det noe jeg legger ut på først er det nyheter på bloggen. Tusen takk for at DU stikker innom bloggen en gang om dagen 😀 Ja jeg legger selvfølgelig merke til statestikken på blog sine sider og stille og rolig er det flere og flere som blir med i gjengen og leser bloggen daglig. Dette gir både motivasjon og driv i å fortsette. Gled dere masse fordi jeg har filmet en mine 200 innlegg video. Herregud, hvem hadde trodd at det allerede har blitt lagt ut så mye på bloggen. Det kommer bare mer og mer selvfølgelig. Jeg er motivert til å skrive, filme og alt det. Jeg er helt denne sommeren på å prøve nye ting. 

Dagens mål gikk selvfølgelig bra i og med at jeg skriver om det på bloggen. Det er ikke ofte at jeg legger inn dagens mål fordi jeg har ferie akkurat nå, men defintitiv er noe jeg gjør hver dag er: 
1. legge ut bilde på instagram, hvertfall en av de 4 kontoene jeg har. .2. Sjekke ut youtube videoene jeg følger, 3.sjekker om det har kommet ut nye episoder på serier jeg ser på og følger med på. Om det har kommet noen nye så sjekker jeg det ut. 4. Skriver et blogginnlegg på bloggen. 5.Sjekker instagram story haha ja dette er ikke alltid at dagens mål er nødsituasjon nå som det er sommerferie. Men skrive ned video ideer og blogginnlegg ideer og i dag tok jeg bilder. Annerledes fra noe jeg har gjort før og her kommer det: 

Jeg har selvfølgelig lagt det ut på facebook, instagram og alt det der. Følg meg gjerne på instagram @alissa._c ^^ Når jeg blir fornøyd med bildene mine så deler jeg det selvfølgelig over alt haha. jeg deler også de bildene jeg ikke er fornøyd med, men det legger jeg det ut på bloggen. Men jeg liker at dette bilde er annerledes og bedre enn mange av de andre bildene mine. Dette bilde er da tatt hjemme hos meg selv, med mitt eget kamera. Det var jeg som tok bildet så ikke noe help her haha. 

Men jeg visste selvfølgelig ikke at dette kom til å bli dagens mål men jeg var glad for at ta bilder til bloggen var en av gjøremålene til dagens mål. Andre ting som jeg visste måtte gjøres og har blitt gjort er å vaske alle klærne som jeg brukte mens jeg var på ferie og henge det opp til tørk. Vi spiste middag hjemme og da ble det taco. 

Jeg har i det siste følt at dagene bare går vekk og det er vel derfor jeg blir mer og mer motivert til å filme ting jeg gjør på youtube, skrive på bloggen. Dermed minner jeg meg selv på og deler med dere hva jeg har gjort på forskjellige dager og at jeg har gjort noe hver dag. Timene bare går fortere og fortere så når jeg dokumenterer livet mitt så blir jeg så glad når jeg ser igjen et år senere hvordan det var. Definitivt noe jeg elsker. Samtidig har jeg den verste hukommelsen. Selvfølgelig husker jeg det viktigste tingene osv, men når det kommer til steder og ting jeg har gjort så går bare alt i ett egentlig haha. En annen ting om dette tema er at jeg elsker at jeg føler motivasjon når jeg har skrevet et innlegg eller har lagt ut en video. Det er litt som den følelsen når man har blitt ferdig med leksene sine som ung. Eller som trening, når man er ferdig med en treningsøkt og det gikk bra. Alt dette med video og redigering og bildene mine lærer jeg masse nye ting og teknikker på også dette med sminke og produkter og mote. Litt motivasjon i hverdagen er bra. 

Jeg har filmet en video hvor jeg viser hvilke produkter jeg bruker for å få denne sminkelooken og dermed også noe av sminken jeg har. Jeg filmet den på norsk og engelsk så jeg kommer til å legge ut den lange engelske versjonen på youtube kanalen min og den norske på bloggen. hehe. 

Akkurat nå så ser jeg på TATI som er en youtuber som snakker om sminkeprodukter hun ikke liker og angrer på at hun kjøpte. 

Hva slags type video vil du gjerne se på min youtube kanal? 

Vi blogges <3 

//A 

#blogg #video #dagensmål #motivasjon #hverdagen #sommerferie #sminkeprodukter #foto #hjemme #nederland #rotterdam 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg