Ardell Wispies og min sminkelook

IKKE SPONSET

Hei fine! I går tok jeg så mange bilder fordi jeg prøver å øve meg litt på portrett fotografi. Jeg ble utrolig fornøyd med resultatet og det kommer selvfølgelig flere bilder på bloggen. jeg har også filmet hvilke produkter jeg har brukt så den kommer på bloggen senere denne uken. Jeg er vanligvis ikke så fan av å bruke løsvipper men denne har nå blitt rask favoritt. De ser så naturlige ut og har ikke en veldig tykk rem så de blir festet på raskt og enkelt og man føler ikke at de er på nesten. 

Mine øyevipper er utrolig dårlige så de bare går rett frem selv om jeg har på meg mascara. Ja jeg har prøvd vannfast og alle mulige triks men samme resultat. Videre fremover vil jeg fortsette og prøve meg fram på sminke. I vloggene mine i det siste har jeg ikke gått med sminke så jeg er ikke redd for å gå uten og jeg går vanligvis uten. Men sminke er noe jeg ELSKER. Så utrolig mange videoer og timer som jeg bruker på produkter og at det får fram tydligere ansikts-features som man allerede har ser jeg ikke noe problem med. 

Tidligere har jeg vært veldig “ikke bruke sminke” eller bare litt balm på leppene en nå blir jeg 21 så jeg kan gjøre hva jeg vil haha. det er en vakker kunst å kunne sminke seg så trening gjør mester. Dette er en veldig basic look da haha men “mye” for en som ikke pleier å gå med sminke. Det har også noe med det at siden jeg har ferie så har jeg mer tid til å sminke meg haha. i skolehverdagen så liker jeg å sove lenger. men jo flere ganger jeg sminker meg jo raskere går det. 

På bloggen blir det flere outfits, mote og sminke og det var noe av de tingene jeg visste at jeg kommer til å skrive om på bloggen. Jeg har venninner som elsker å dele tips om sminke, veldig flinke til å sminke seg og fremtidige makeup artister. En venninne av meg gikk på Image akademiet og hun var utrolig fornøyd.  For de som ikke vet hva det er så er dette en skole hvor du kan bli makeup artist og det er et år. Man tar altså utdanning innenfor makeup artist. 

Disse bildene er tatt hjemme i min leilighet. Toppen er fra primark og jeg tror at den ennå er i salg om du skal på ferie til London eller utlandet så sjekk om primark er i den byen du skal til på ferie. Den er helt ny og jeg er kjempe fornøyd. Dette er en croptop og jeg bruker vanligvis highwaist bukser om jeg skal gå med det. Kjedet er fra Bjørklund men jeg tror ikke det er til salgs lenger. Solbrillene er fra veldig lenge siden, så jeg husker ikke lenger hvor jeg kjøpte dem. Men de er mine favoritter. Jeg er litt pirkete når det kommer til solbriller fordi jeg ikke passer veldig store briller. Jeg føler at jeg ser ut som en bille og søstrene mine sier det også haha!. 

Jeg har filmet en video hvor jeg forteller alle produkter jeg bruker og det kommer en litt lenger og skravle video på engelsk. Youtubere jeg elsker å se på for å nevne noen er tati, lauralee, beautygloss, roxxsaurus, nikkietutorials, jeffrey star og mange mange fler. Jeg liker å se på det for underholdning og litt tips og triks. Samtidig snakker de mye om hvilke produkter som er bra og dette er blant annet hvordan jeg visste om ardell løsvippene. Du kan få kjøpt dem på loco. Dette innlegget er ikke sponset eller noe. Ikke sponset bare fornøyd haha. 

Hva slags type sminkelook er din favoritt? 

Vi blogges <3 
//A 

#ardell #sminke #look #simple #bronzer #bilder #youtube #tati #jeffretstar #underholdning #utdanning 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg