Familien er det viktigste jeg har

Hei fine og velkommen til et nytt innlegg her. Jeg skal da skrive om familie i dette innlegget. Det er en tidlig morgen akkurat nå vel dette er i det minste tidlig for meg i sommerferien. Alle asiatere har litt laktoseintolerant så det gjelder da også hele familien min. Nå som det er sommer må vi være litt forsiktige med altså melk og fløte osv fordi ellers kan man få vondt i magen.

Jeg har, som jeg tidligere har skrevet, en tvilling og 3 eldre søstre. Mor og far. Hvordan er det å ha vokst opp med så mange søstere? Både fint og mange rare episoder. Jeg elsker at familien min er close. Og vi forteller alt til hverandre. Vi har en familie chat og en familie Snapchat så der er det oppdatering så og si hver dag.

I dette bildet er jeg helt usminket og det er fordi det er en tidlig morgen som egentlig skulle være tittelen på dette innlegget men også skulle jo egentlig dette innlegget handle om familien.

Det er bare jeg som bor i Nederland. Resten av familien bor i Norge og min tvilling og en av søstrene mine studerer i Oslo. Det er vel bare jeg som har en blogg og youtube på dette tidspunktet. Vi har alle ganske like og forskjellige interesser men en ting har alle søstrene til felles. Vi elsker å dra og shoppe. Eller mer at vi elsker å vindusshopping, for de som ikle vet hva det er så betyr det bare å titte litt på ting og tang.

En av søstrene mine elsker å game og hun er platinum på league of legends. Jeg spilte det før og hadde Gold men også sluttet jeg Pga skole og det tok mye tid osv.. samtidig så hadde jeg basically en Mac som ikke er helt kompatibel med spillet så alle måtte alltid vente på meg om vi skulle spille. Jeg spiller fortsatt en gang i blant men bare hvis jeg vet at jeg har ferie. Jeg blir fort hekta og synes det er gøy igjen fort.

Caroline (tvilling) er veldig glad i å trene. Skapet er både fullt av treningsklær og hun finner alltid motivasjonen til å trene flere ganger i uken.

En annen ting hele familien har til felles er at vi elsker å se på filmer og serier. Vi kan snakke om bra serie og filmer i flere timer og oppdaterer gjerne hverandre om vi finner noe bra. Selvfølgelig er det jeg som er mest ekspert på dette tema men det er vel fordi jeg er den som har sett mest Hehe. Reise er også noe vi alle elsker. Når jeg var yngre dro vi masse til Asia og nå har alle kjærester så vi drar litt forskjellig selv.

De eldre søstrene mine er 5,6 og 11 år eldre enn meg så det er litt års gap mellom oss. Men de passet på oss tvillingene og satt barnevakt når vi var yngre.

Familien min er det aller viktigste jeg har. Jeg vet at de alltid er der for meg og støtter meg 100%. Til og med om jeg bytter hobby hver eneste uke så kan jeg alltid snakke med dem om det. Vi støtter hverandre på det beste og verste og alt midt i mellom. Det er ikke noe familien ikke vet om meg og det er derfor vi har et så bra bånd. Om det skulle være noe «smått» som å kjøre steder eller bli med til legen så stiller familien alltid opp. Hvis har vanskeligheter med å skrive på bloggen så kommer ideer flyvende på messenger og hvis vi skulle bli syke så er det middag klar alltid hjemme.

Jeg er så utrolig heldig som har alle disse menneskene rundt meg. Selvfølgelig så har vi jentene kranglet når vi var yngre. 5 jenter. Men vi finner alltid en løsning. Som regel er det vi yngre som ikke får det som vi vil Hehe. Når vi var yngre så ville alltid de eldste si « størst først» hvis det var noe vi kunne velge mellom. Et stykke med kake for eksempel. Vi har alle både lik og forskjellig klesstil og vi prøver som regel og ikke kjøpe de samme klærne. Men dette gjelder selvfølgelig ikke basics og sånt. Min tvilling og jeg arver mye av våre 3 eldre søstre så klart.

Det var så koselig at alle kom hjem når jeg var i Norge. Alle har en veldig travel hverdag med skole og jobb så å få til at alle samles er vanskeligere gjort enn sagt. Vi satt alle på den sofaen i bildet over Hehe. Blogging, sminke, foto og youtube er det bare jeg i familien som interesserer meg for. Resten av jentene bruker ikke sminke med mindre jeg har funnet tips til dem som de burde prøve. Den eldste av oss er veldig flink når det kommer til sminke og hår.

Vi blogges <3

//A

#familie #søstre #blogg #foto #forskjell #likhet #interesser

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg