Min første fotballkamp i Nederland

Hei fine! Velkommen til et nytt innlegg her. I dag var jeg på min aller første fotballkamp i Nederland som var spilt av et proff team. De hadde en åpen dag så det var gratis å komme inn og bare for gøy men vi dro til stadiumet som heter slottet og det var veldig moro.

Det laget vi heia på tapte 0-2 men det var god stemning og bra musikk. Vi dro hjemmefra ca 11.45 og kampen startet 13:00. Vi, mener jeg min kjære og meg selv. Vi møtte hans familie ved stadion og kampen skulle starte når vi ankom.

Det skulle være masse morsomme leker for barn senere og kanskje de kunne få lov til å møte spillerne etter kampen. Vi dro direkte fra kampen og til metroen.

Her kommer bildene jeg tok i dag:

Nå har vi kommet hjem og vi skal spise suppe til middag. Gleder meg masse fordi det er min favoritt når det blir hjemmelaget. Det lukter helt fantastisk akkurat nå mens jeg skriver dette innlegget. Jeg elsker å spise suppe selv om det er 29 grader ute Hehe .

Den jumpsuiten jeg har på meg nå har jeg kjøpt på Zara og viften i Kina.

Hvordan er dagen din?

Vi blogges <3

//A

#fotball #suppe #dagenmin #bilder #foto #selfie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg