Dagens antrekk og sminke snakk

Hei fine og velkommen til et nytt innlegg her. I dag har jeg bare slappet av og skal spise litt Pai etterpå. Jeg tenkte å vise dere fine lesere et av antrekkene jeg har vært veldig glad i denne sommeren.

Det er dette her:

Antrekket for i dag er denne jumpsuiten som er hvit med sorte striper. Jeg tok bilde på stolen fordi jeg er så liten så det var vanskelig å få bilde av hele meg uten at det skulle se litt rart ut haha.

Jakken er veldig fin og croppet så den er lett og ta av og på. Man ser litt mer pyntet ut men jumpsuiten gjør antrekket mer casual. Jumpsuiten er fra Bershka og dette innlegget er ikke sponset. Hehe jeg ville selvfølgelig fortalt det til dere om jeg hadde fått noe tilsendt eller sponset. Men den er kjøpt med egne penger og var rundt 250 kr? Jeg husker ikke eksakt pris men det var noe rundt det.

Jeg husker når jeg dro for å shoppe så visste jeg med en gang at jeg ville ha den når jeg gikk inn i butikken. Jeg har aldri kjøpt noe på bershka før men har hørt veldig mye fint om butikken. Også har vi mange av den her i Nederland.

Det er ikke ofte jeg shopper men i det siste har jeg lagt merke til at stilen min har forandret seg så jeg donerte bort det jeg ikke trengte og bare beholdt det jeg kommer til å bruke. Det vanskeligste var å vite om jeg kom til å få bruk for det senere. Haha!

Jakken er fra Pieces men jeg tror den har ligget i skapet en stund så jeg har ikke fått brukt den. Jeg har så mye klær haha men alltid så tenker jeg at nye klær er jeg redd for å bruke fordi det kan gå i stykker. Hehe det er litt synd fordi nå har jeg donert masse som ikke passer lenger med prislappen fortsatt på. Så denne sommeren og resten av tiden så skal jeg bruke det selv om det kan bli ødelagt. Og selv om det er blir for mye til hverdagsklær så har jeg i det minste brukt mine favoritter haha.

Jeg elsker blant annet stilen til Serena/Blake Lively i Gossip girl, og det vet jeg at mange andre synes også. Kanskje grunnen til at det er så fint er fordi det er hverdagslig men hun pynter seg og styler seg på en fin måte.

Og en liten Selfie der jeg også bruker favoritt jumpsuiten min. Jeg liker veldig godt å gå i sort fordi da er det ikke så synlig at ting blir møkkete. For eksempel så var jeg på fotball kamp i går og Pga regn så hadde setene mye sand på osv.. jeg har tidligere vært redd for å kjøpe ting i hvitt Pga dette men nå tenker jeg at det kan bare vaskes.

Så lenge jeg selv føler meg fin så er det også fint å «pynte» seg litt i hverdagen. Blant annet var jeg varsom med å bruke sminke for eksempel før fordi jeg ikke likte kommentaren «men du er så fin uten, og du trenger ikke sminke». For å være ærlig så går jeg med sminke fordi jeg liker det. Samtidig er det greit å ta vekk de svarte posene under øynene hvis man ikke har sovet nok Hehe. Jeg synes også at det er lurt å bruke sminke om man har kjøpt det fordi det går ut på dato akkurat som krem og såpe og andre hverdagslige ting Hehe.

Her er et bilde av meg uten sminke:

Hva er ditt favoritt antrekk?

Vi blogges <3

//Alissa

#sminke #ootd #jumpsuit #bershka #sommer #antrekk #foto

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg