3 nye innlegg på wordpress

Hei fine! Jeg tenkte at jeg kan bruke alle platformer som jeg kan til å blogge om mine erfaringer men det vil være forskjellige blogg innlegger på wordpress vs blogg.no. Jeg liker godt begge platformene så skriver jeg på engelsk i den andre. Du kan finne den HER. 

Det nyeste innleggene har jeg oppdatert litt om hva som har skjedd i det siste året. Jeg har ikke skrevet på den andre bloggen siden 2017 og det siste innlegget jeg hadde var at jeg startet denne bloggen. Dermed ble det mindre blogging der. Nå skal jeg blogge på begge fordi jeg filmer jo også youtube kanalene mine på engelsk men de rekker ikke frem på en internasjonal base når jeg skriver på norsk hehe. Derfor er det så fint å kunne dele ting der. Det var der jeg startet å blogge om mine erfaringer i nederland og hadde et annet navn under den tiden også. Det er utrolig morsomt å lese tilbake til de minnene mine og jeg pleide å skrive mer om erfaringer og litt tema basert. 

I det nyeste innlegget over på den andre bloggen på engelsk så har jeg publisert et innlegg jeg skrev 2016. I november på denne tiden hadde jeg mitt aller første uke med eksamen og jeg skriver hvor stressende den tiden var og hva jeg gjorde. Noe av det hadde jeg glemt men mye av det siste litt igjen inne så jeg ble litt traumatisert haha. Travelt var det ja og man kan definitvt ikke si at universitet i utlandet er lett. Det er en helt annen form for selvdisplinering. Mye av tiden må man planlegge hardt selv og det var et stort gap fra videregående på den tiden. 

Nå to år senere har mange ting forandret seg så det var morsomt å publisere det innlegget og se tilbake til den tiden som var. Jeg har også lagt inn et bilde om hvordan jeg så ut i 2016 vs nå. Sjekk den gjerne ut på www.septality.wordpress.com 

Denne bloggen skal jeg selvfølgelig fortsette med og her blogger jeg på norsk som alltid. 

Vi blogges <3 
love Alissa 

#alissac #blogg #wordpress #vs #blogg.no #tb #2016 #universitetslivet #utdanningiutlandet #nederland 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg