Trening og dagens planer

Hei fine! I går la jeg ut et nytt bilde på instagram hvor det er litt inspirert av en film jeg har sett. Filmen heter the giver og hvis du ikke har sett den så vil jeg virkelig anbefale den om du liker Divergent serien.

Trening dette året har vært mye i tankene. I morgen skal jeg tilbake til danse gulvet og jeg gruer meg litt fordi de fleste er på et ganske høyt nivå. Jeg gjør det mest for gøy men uff forrige gang var det sagt at det var «beginner» stadiet men også rett etter var det, et Okey nå starter vi på rutinen vi hadde forrige gang en to tre… Whut? Haha jeg sto der som et spørsmålstegn. I Norge når jeg danset der var det en del av en rutine man øvde på mens her i Nederland så lærer man en hel dans på 1 time. Men det er gøy, fordi jeg føler det på kroppen dagen etter. Jeg ble så støl forrige gang at jeg ikke kunne gå ned trappen ordentlig.

Min tvilling er en treningsfreak. Hun elsker alt med fitness og har skapet fullt med treningsklær.

Vi får se hvordan det går i morgen. Jeg så her om dagen på youtube at VG hadde en reportasje om fitness messe. Det er så kult. Dette er altså en skjønnhetsmesse for fitness og de har også type bikini og kjole? Visning. Utrolig tøft at man kan gjøre det proft.

Om du liker filmer om trening og fitness så vil jeg anbefale G.I JANE. Fantastisk sterk historie om kvinner i millitæret og drama.

Jeg skrev akkurat et innlegg på engelsk om hvorfor jeg elsker å være på hotel. På den andre bloggen min septality.wordpress.com.

Dette var min aller første blogg og jeg synes det er gøy å blogge på to plattformer. Før lurte jeg alltid på om den ene var bedre enn den andre men begge blogg.no og wordpress har hver av sine fordeler og ulemper.

Dagens planer er at jeg skal på et møte i Den Haag om å hente utvekslingsstudenter på flyplassen om noen uker. Jeg gleder meg masse til det og det er så spennende at utvekslingsstudentene har 6 måneder i et nytt land. De pleier som regel å ha masse spørsmål om hvordan ting fungerer osv..

Vi blogges <3

//Alissa

#fitness #gijane #trening #danse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg