Endelig fikk jeg bestemt meg, Youtube kanal på norsk!

Hei fine og velkommen til et nytt innlegg HER!. Herregud som jeg har tenkt frem og tilbake på akkurat dette, men jeg bare gjør det nå. Jeg har laget en ny youtube kanal som er bare på norsk. Jeg skal selvfølgelig fortsette med den andre kanalen i tillegg, men jeg tenkte at det var på tide siden jeg liker godt å snakke på norsk og jeg har fått mange etterspørsler om jeg kan ha videoene mine på norsk. Men jeg har lagt merke til at det er vanskeligere når jeg bare har en kanal også kommer noen videoer på norsk mens andre kommer på engelsk. Dermed er det vanskelig å holde styr for dere lesere/ seere. Samtidig synes jeg det var fint og kunne holde det separat. Jeg har også en egen instagram for oppdatering om youtube og der følger jeg blant annet andre norsk youtubere på instagrammen deres. 

Den nye kanalen er https://www.youtube.com/channel/UCVj0NR355QuuYeD-JCdZyEA/featured?disable_polymer=1 Denne linken. Så hvis du vil abonnere på denne kanalen og på den andre også så er det selvfølgelig bare fint 😀 Dette er selvfølgelig helt gratis og jeg kommer fortsatt til å oppdatere bloggen når jeg legger ut en ny video. 

Så det fantes ingen funksjon til å overføre de andre videoene mine fra den andre kanal over til den nye, men jeg fant en måte der jeg måtte bare laste dem opp på nytt. Dette var jeg villig til å gjøre fordi jeg ville at alle videoene jeg har filmet på norsk skal være på den norske youtube kanalen. 

Kanalen heter Alissa xox fordi jeg ikke fikk bestemt meg på navn men jeg ville fortsatt at det skulle være nærme bloggen. Nå hører jo denne bloggen og youtube kanalen min sammen så det er bare fint. 

Youtube videoer jeg har filmet så langt har vært vlogger, men det kommer blant annet om sminke og klær og andre ting på kanalen naturligvis. IG står for instagram for de som lurer på dette. 

Om det er noe dere vil se at jeg skal filme så er det bare å si ifra. Jeg er ikke helt på det med prank og smake på ekle ting og teste ut rare ting for seere. Selvfølgelig er jeg med på å prøve nye ting, men jeg tenker ikke at det skal bli det store på denne kanalen. Jeg vil mest dokumentere og dele mine erfaringer og tips. Samtidig er jeg ganske kresen på mat osv så det er ikke så koselig å filme noe ukomfortabelt osv hehe. 

Vi blogges <3 
//Alissa xox

#youtubekanal #norsk #youtuber #vlogger 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg