FOR EN DAG! Fornøyelsesparken i Nederland

Hei fine! WOW er bare et ord som beskriver den fantastiske dagen min. Jeg elsker tusenfryd og jeg elsker liseberg, tivoli og walibi. Denne fornøyelsesparken i Nederland var så moro denne også. Den var veldig annerledes i den forstand at den var mer tiletterlegget for familie og småbarn. Men det stoppet ikke meg fra å ta karuseller. Det var jo også rollercoastere der som var ment for ungdom og vokse. Dette var en dag jeg ikke kommer til å glemme. Definitivt en av mine beste sommer opplevelser 2018. 

Her kommer det et lite bildedryss fra dagen! 

God mat og det var ikke akkurat billig, men jeg tenkte at jeg ikke skulle tenke så mye over det fordi det er jo fortsatt ferie og jeg må bare unne meg noe godt i ny og ne kanskje to eller tre ganger haha. Men blant annet hadde en av rollercoasteren 37 meter drop. Det var litt av et sug i magen og det gikk så fort. Det var utrolig travelt. Vi var der i 10 timer og ennå hadde vi ikke gjort alt i fornøyelsesparken. Det var vel også fordi vi tok en del pauser osv. Jeg er ikke redd for å ta rollercoastere men jeg blir dårlig om jeg tar dem mange ganger etter hverandre. Det var så travelt at vi måtte blant annet vente i en time i kø for en ride. Men det var verdt det. Samtidig fikk vi se et sensasjonelt vannshow og vi var utrolig heldig eller bare planlagt godt at det var på fredager de hadde andre ekstrashow. Så når det ble kveld så lysnet hele fornøyelsesparken opp med masse lys. Kamera får ikke fram hvor fint det var hehe. 

Liker du fornøyelsesparker?

Vi blogges! 
//Alissa 

#nederland #fornøyelsepark #sommerkonk2018 #besteopplevelsen #vannshow #bilder 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg