Jeg returnerte en pakke fra NA-KD

Hei fine! Som dere sikkert har sett over alt på sosiale medier i det siste er Na-kd en veldig populær nettside. Jeg tenkte å både teste ut nettsiden også skulle jeg få en vakker kjole fra min kjære til bursdag. Dette er ikke noe hate innlegg. Ikke sponset innlegg heller. Jeg vil bare fortelle dere om mine erfaringer som jeg lovet at jeg skulle skrive om på bloggen. Ååå det er så trist at kjolen ikke var det jeg forventet. Bildet av kjolen kommer lenger ned i innlegget. Men jeg har ventet ivrig med å åpne pakken naturligvis. Jeg elsker stilen på NaKd men det så litt mer bestemor aktig enn det var på nettsiden og modellen.

 

Men returneringen er et super stort pluss fordi det var gratis. Jeg pakket den tilbake i det samme forpakningen den kom i og det gikk veldig raskt. På nettsiden står det at de har en 90 dagers returneringsfrist.

 

Jeg er veldig positivt til nettsiden så håper jeg får et bedre lykketreff neste gang Hehe.

Nettsiden er veldig fin og rett frem. Jeg trodde at denne kjolen kunne man åpne og lukke som en jakke. Dermed wrap dress men det var ikke helt det heller.

 

Jaja det var det eneste jeg kjøpte men jeg vil si at kvaliteten var veldig god. Jeg gikk opp en str i kjolen og den passet på men det var ikke slik som modellen på min kropp og også veldig lang utringning så selv om jeg ikke har stort bryst så kan man fortsatt se for mye. Det er ikke helt min stil. Stoffet ble veldig varm og ha på seg også så det ble for ukomfortabelt i denne varmen også visste jeg ikke helt når jeg skulle få brukt denne kjolen… men men alt i alt så ville jeg shoppet på denne nettsiden igjen fordi det var fin kvalitet og nettsiden er bra.

 

Pris messing er denne siden dyrere enn H&M for eksempel men salgs prisen er bra som andre nettsider. Det var rask levering om jeg ikke husker feil. Jeg fikk ikke tatt noen fine bilder av meg i den kjolen også nå har jeg allerede returnert den. Hehe. Det så ikke bra ut på så jeg tviler på om kjolen hadde vært veldig fin på bildet heller.

 

Nå må jeg pakke fordi jeg skal reise i morges. Vi blogges <3

 

\Alissa

 

#na-kd #nakd #fashion #erfaring #returnerte

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg