Startet morgenen tidlig

Hei fine! Velkommen til et nytt innlegg her. Jeg startet dagen min klokken halv tre i dag fordi vi måtte rekke flyet klokken 7. Det var bra at det ikke var trafikk Hehe. Utrolig vakkert å se østrrike fra flyet. Mange fjell og her er noen av bildene jeg har tatt så langt :

Jeg er så fornøyd med hotellet. Vi har en leilighet med tre rom. Hvert rom har bad og vi har hverandaen hver. Separat toilet og bad og jeg elsker at vi har badekar og dusj. Ååååå hadde jeg vist at det var badekar her hadde jeg tatt med soapbomb jeg fikk til jul. Det er så sjeldent at jeg får vært i badekar. Samtidig basseng på hotellet også.

Vakkert sted. Og taxien var super fin den også! Hehe. Jeg gleder meg til å utforske mer utover dagen. Det ble bare 2 timer søvn på flyet men det var super komfortabelt.

Vi blogges <3

//Alissa

#østerrike #reise #hotell #bilder #fly

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg