Kos og maximal fornøyd

Hei fine! Klokken er nå 17:06. I dag gikk vi til byen som var ca en halvtime unna. Jeg er fortsatt støl etter i går så jeg kjenner det godt i bena. Vi skal til bassenget nå og svømme så det blir så chill. Jeg bestilte eplekake og en iskaffe når vi kom til en cafe i byen. Vi dro opp gondolen og jeg kommer til å vise flere bilder senere fra kamera. Her er noen bilder så langt.

Jeg er så fornøyd at vi valgte Østerrike som destinasjon i år. Dette er en familie/kjærestetur. Så jeg er med familien til min kjære også. Vi Chiller maximalt og nyter dette til det fulle.

Vanligvis er jeg ikke noen fjell og natur type men dette er sykt vakkert. Jeg er glad for at vi kan ta gondolen. Vi har også busskort så vi kommer oss rundt andre steder veldig lett.

Ting er også billig her så mat er ikke noe problem.

Vi blogges <3

//Alissa

#østerrike #bilder #fjell #sommer #bestesommer #blogg #reise #ferie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg