5 sanger jeg er hører på akkurat nå!

Hei fine! Siden jeg er på reise så elsker jeg å høre på musikk på flyet og bussen og toget. Til og med hvis jeg går rundt. Vi koser oss så mye i Østerrike men jeg tenkte at i dette innlegget skal jeg dele noen sangtips til dere.

Jeg er mest glad i RnB og hiphop og pop. Men jeg hører på alle mulige sjangere.

Bildene er tatt fra min Spotify. Jeg får skikkelig sommerfølelse av disse sangene. Den siste sangen er Sophie Elise’s nye sang. Den er fengende og jeg liker denne bedre enn den forrige. Bare fordi den er litt mer min stil.

Har du hørt den ennå?

Vi blogges <3

//Alissa

#sophieelise #blogg #sanger #spotify

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg