Tryna på veien ned

Hei fine ! Jeg har hatt en fantastisk opplevelse i Østerrike. Vakker natur og jeg syklet 25 kilometer i dag. Vi fikk leie elsykkel men ikke tro at man ikke gjør noen ting selv om man har elsykkel. Blant annet syklet vi opp et fjell på ca 1800 m rett opp. Noen av oss tryna på veien opp og noen på veien ned. Noen av oss fikk skikkelig sår på knærne på grunn av grusen vi falt på. Når vi kjørte nedover kunne farten gå fort opp 30 km/t.

Nå har vi den siste kvelden her og vi hadde nettopp middag på restaurant. Skikkelig familiekos. Vi skal spille kort også spilte vi også på restauranten.

Vi dro en siste tur med gondolen og så masse folk som paraglider på toppen av fjellet. Videre dro vi til et bakeri og tok oss en is og berlinerboller. En skikkelig favoritt er pretzel. Jeg fikk også tid til å kjøpe noen suvenirer til vennene mine. Jeg hadde helt glemt at det var siste dagen og at i morgen må vi reise 07.00.

Her kommer noen bilder fra i dag:

 

Jeg håper at flyturen i morgen går bra. Jeg har sett på været at det skal være regn i Nederland når jeg kommer hjem så jeg håper at det bare blir litt.

 

Vi tok en liten filmsnutt på vei ned fra fjellet med goproen så jeg håper at det ble bra. Vi putten den oppå hjelmen til min kjære.

 

Kofferten er pakket og klar og når jeg kommer hjem så kan jeg filme en liten vlogg om hva jeg tok med meg til Østerrike.

 

Vi blogges <3

 

//Alissa

#reise #nederland#østerrike #sommer #blogg #alissac #pakke #vlogg #tryna #bilder #photo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg