Ikke helt min dag



Hei fine! Nå er jeg hjemme igjen fra Østerrike. Vi måtte stå opp klokka halv 6 for å rekke å pakke ferdig alt og sette oss inn i taxien klokken halv 7. Jeg er ikke den største fanen av å våkne tidlig men det var bra at jeg kunne sove mer på flyet. Når vi ankom flyplassen i Nederland så ventet vi sinnsykt lenge på bagasjen så vi mistet naturligvis toget med et sekund. Dermed måtte vi vente ganske lenge på neste. Det var selvfølgelig ikke plass på toget hehe, men vi tok i det minste direktetog til byen. 

Jeg hadde gledet meg så mye til å hente en pakke, men ingen metro går dit jeg skulle. Dermed ble det mye bytting frem med trikk og metro også videre. Når vi kom til butikken der hvor pakken min skulle altså være så hadde de ingen fler igjen. De hadde altså gitt bort alle sammen. Dette er en boks som man får gratis men man må bestille på forhånd for å få den. Jeg hadde fått en mail om at jeg kunne hente den og dermed ville jeg hente den så fort jeg kom hjem fra Østerrike. Men jeg tenkte at det ikke skulle plage meg fordi det skulle vært en ikke gratis pakke hjemme når jeg kommer inn i min egen leilighet. Favoritt fotballaget skulle spille i dag og akkurat om noen få timer så det var stappfullt med folk overalt. Jeg bor like ved stadion så det ble mye dytting og man må sjekke ut med kort når man går av trikken. Jeg måtte gjøre det for min kjære også men tydeligvis hadde mange andre det veldig travelt at de ville bare ut av trikken. Dermed ble jeg dyttet ut av trikken. Hvis man ikke sjekker ut så betaler man trikkturen helt til siste stop. Det kan bli litt dyrt. Jeg fikk snudd og hoppet inn igjen for å sjekke ut også sjekket ut før dørene lukket seg. 

Vi var på vei hjem og det begynte å blåse skikklig så steinene og sand fløy som kuler rett i øyekroken og også midt på brystet. Det var enda verre for den av oss som hadde et åpent sår på knærne fra å tryne på grus dagen før. Hvis du ikke har sett det på nyhetene tidligere kan det blåse så mye i Nederland at folk ruller på asfalten og trær faller og taket revner. 

Jeg ble jo selvfølgelig skuffet når det ikke lå noen pakker til meg hjemme. Er det bare meg som venter spent på pakker jeg har bestilt? Når jeg kom hjem sjekket jeg emailen og der sto det på en av nettsidene jeg har bestilt på at de refunderte noe av pengene fordi det ikke var mer in stock. Jaja, men mye fint og spenning er i vente. 

Det gode er at etter jeg hadde dusjet fikk jeg spist og lastet opp en helt ny video på min kanal. Dette er for den engelske youtube kanalen “Alissa C”. Der snakker jeg om hvert eneste sminke produkt jeg har brukt for en spesifikt look. Jeg håper at resten av dagen går knirkefritt og at du har en fin dag videre! 

Vi blogges <3 
//Alissa 

#blogg #ikkemindag #sommer #uff #blåse #reise #idag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg