DET SVIR SOM F

Hei fine! I dag våknet jeg opp til et lite mareritt. Definitivt ikke det jeg tenkte at dagen skulle starte med. Som dere sikkert vet så er jeg livredd for insekter og jeg hater de. Det hadde kommet flere mygg inn i leiligheten og jeg våknet opp med 13 myggestikk på kroppen. Jeg har blant annet 4 bare på den ene hånden. Det er så ekkelt og jeg må ta på After Bite som inneholder ammonia. Det svir som f og dette skal hjelpe med å ikke klø seg. Utrolig utrolig ekkelt. Når jeg tenker på at det har vært en mygg som har vært på min kropp 13 ganger mens jeg sov eller det kunne vært mens jeg var ute. Men fortsatt veldig veldig ekkelt. 

Om du ikke har sjekket ut videoen min ennå på bloggen så gjerne gjør det. Og gjerne kommenter under om du vil se mer videoer også videre. Jeg tenkte å lage podcast snart men jeg må bare få ræva i gir haha. 

Her kommer noen bilder fra i går: 

Jeg hadde en utrolig koselig middag med en venninne i går. Hun drar til Irland i seks måneder så jeg får ikke sett henne på en stund. Derfor ble det en ha det middag. Hun er en av mine bestevenninner i Nederland og hun er fra USA. 

Planene for i dag er bare å slappe av og vente på at en pakke skal komme på døren. Den skal vist komme mellom 14.00-18.00. Elsker å få pakker fra posten. Det har i det siste blitt en greie hehe. Jeg burde også tenke på hva jeg trenger til skolestart. Jeg kommer til å fortsette som student ambassadør på skolen så det blir spennende om hva som skjer. Det blir definitivt en ny forandring i mitt liv nå som jeg starter i andre året på universitetet. 

Hva er dine planer for dagen? 
Vi blogges <3 
//Alissa 

#studentlivet #mareritt #forferdelig #opplevelse #middag #ute #venninne #nederland #byen 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg