10 TING Jeg IKKE GJØR

Hei fine! I dag sto jeg opp super tidlig eller… tidlig for meg og det fortsatt er ferie. Men det var av en super koselig grunn. Min kjære og jeg dro til bestemoren hans og besøkte henne. Vi fikk også muligheten til å spise lunsj sammen med tanten og onkelen hans også. Alle snakket nederlandsk naturligvis men det gikk fint. Nederlandsken går såpass bra nå at jeg kan følge med på samtaler og innimellom svare. Hvis jeg kan ordene. 

I dag tenkte jeg å blogge litt om Ting jeg ikke gjør som er sånn hverdagslige greier. 

1. Tar bena i gresset 
Dette er mest fordi jeg ikke liker grønske på klærne mine eller at insekter skal komme på meg. Jeg blir livredd om det er noe med mer enn 4 bein på meg hehe. 

2. Sitter i gress 
Det går bra hvis jeg sitter på kunstgress, men jeg bruker heller jakken og sekken om jeg absolutt må sitte på gresset. 

3. Spiser pannekaker eller grøt
Jeg kan spise en eller to til tider men ikke hver gang det er pannekaker foran meg eller om vi drar til et pannekake sted så er det ikke ofte jeg bestiller. Jeg kan spise en liten skål med grøt, men jeg holder meg litt unna. Mest pga når jeg var liten så spise jeg for mye av det så nå blir jeg litt kvalm av lukten bare. 

4. Spiser gelé 

5. Spiser tomat 

6. Tar på blomster eller planter

7. Ikke gjennomtenker kjøpene mine 
 Hvis det er noe dyrt i hvert fall så må jeg ha tenkt på det en million ganger før jeg kjøper og definitivt må det være salg på en eller annen måte hehe. Hvis det ikke er på salg så må jeg vite hvor mye og hvor lenge jeg kommer til å få bruk for den og derfor blir vi ofte lenge på senteret om vi skal shoppe. Mest for å tenkte og se på ting og en liten del går faktisk til å kjøpe noen ting. 


8. Går på offentlige toiletter 
I Østerrike gikk dette fint fordi alt var så rent. Og hvis det er krise så går jeg selvfølgelig men jeg går helst ikke på offentlige toiletter fordi det alltid er så dritt. 

9. Spiser vingummi og lakris 

10. sover uten teppe/dyne 
Når jeg var yngre så skremte søsteren min meg med skrekkfilm så jeg har alltid følt en viss komfortabelhet med å alltid ha dyne eller teppe. Jeg klarer å sovne i biler og fly uten, men hvis jeg ligger i en seng så synes jeg det føles unaturlig på kroppen om jeg ikke har noe over meg. Hvis det er krise så bruker jeg laken som dyne. 


BONUS! Svømmer i tang og tare. 
Dette gjør jeg ALDRI. Jeg takler ikke det i det hele tatt og jeg må se bunnen for å svømme i havet. Derfor foretrekker jeg basseng. 


Vi blogges <3 
/ / Alissa 

#ting #ikkegjør #idag #bilder 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg