SÅ SØØT!

Hei fine! Jeg skulle ønske at jeg kunne hatt katt i Nederland. De er så søte men dessverre så er det ikke lov i leiligheten jeg bor i. Samtidig hadde jeg ikke hatt nok tid til å passe på den. Studiene starter neste uke og da blir det veldig travelt. Jeg har forresten lagt ut en ny video på min youtube kanal. Det er en unboxing av hva jeg bestilte fra douglas. Ikke sponset. Det er på den engelske youtube kanalen min så sjekk den ut. 

Her kommer noen bilder fra i går når vi møtte på en katt!: 

Kjempe søt og veldig fotogen og nysjerrig. hehe

Jeg vil definitivt dra til en kattekafe. Ja det er faktisk noe som heter det og den finnes i byen jeg bor i nå. Der kan du leke med katter og drikke kaffe eller te osv… Spennende. 

Vi blogges <3 
//Alissa 
#katt #nederland 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg