Glad

Hei fine! Jeg er så fornøyd at jeg fikk lagt ut en helt ny video på min kanal. Det føles ut som om jeg har gjort noe produktivt allerede før dagen har startet. 

Klikk på bildet om du vil se videoen. 

ååååå Jeg elsker å ta bilder så jeg blir kjempe glad om det blir et veldig fint resultat. 

Akkurat nå ser jeg på youtube. Jeg så faktisk på bokse kampen i går mellom Logan Paul vs KSI. Jaja uavgjort så da blir det selvfølgelig enda en kamp med mer PR og greier. haha! Men jeg synes at den andre matchen var bedre enn den første. Tidligere har jeg ikke sett på boksing men jeg vet at det kan bli veldig voldelig og masse blod og greier. Også for å være ærlig er det ikke helt min stil. All kredit for de som tørr å gjøre det. Treningen er hard og man så at svetten og kondisjonen må være helt på topp. 

Herregud det er så mye drama i beauty youtube verden at jeg har mistet hva er det egentlig som skjer. Jeg elsker å se på youtube for å lære mer om sminke om trender og fashion. Samtidig elsker jeg å se på unboxing videoer og høre på nederlandsk. Jeg er super glad for at det er en vlogger i nederland som snakker om hverdagslivet osv og hun vlogger hver eneste dag. Men da får jeg lære litt nederlandsk hver dag. 

I neste blogg innlegg tenker jeg å skrive om ønskeliste fra Yesstyle. Er det noen som har kjøpt fra denne nettsiden før? HEhe jeg har sett på youtubere filme videoer om denne nettsiden men ofte er det sponset eller annonse så det er vanskelig å vite om ting er faktisk like bra som det ser ut på kamera også. Service og sende klærne og kvaliteten vet man jo aldri. Nå begynner det jo å bli så mange nettsider at det går helt rundt. Jeg aner ikke lenger. Jeg vurderte Helly Hansen jakke til høsten men er ennå veldig usikker. Det er veldig høst vær her i Nederland. Jeg hadde tidligere en lignende jakke fra stormberg, men den passet ikke lenger så nå har jeg ikke det lenger. Seil jakker er så fine men jeg synes også Henri Lloyd jakkene er fine. hmmm må vurderer det mer. 

Andre ting jeg må spare til er blant annet ringlys til youtube også har jeg en del på ønskelisten i det siste haha. Ringlys er for at jeg kan filme flere videoer om kvelden hjemme. Akkurat nå blir det ikke noe bra om det ikke er lyst ute. Når uni starter neste uke så vet jeg ikke hvor mye jeg får filmet i dagslys så dermed må jeg finne en løsning på det. Tidligere hadde jeg ingenting jeg ønsket meg også nå har jeg virkelig satt meg ned å tenkt på det. Dette er ikke ting jeg trenger med en eneste gang, men fint å ha som motivasjon til å spare og jobbe hardt. 

Kjempe glad for min tvilling som fikk en kjempe fin gave av min søster til burdag. Jeg fikk også SÅÅÅÅ mye fint til bursdag. Opplevelser blant annet og fine ting.

Vi blogges <3 
// Alissa 

#hellyhansen #henrilloyd #ringlys #youtube #drama  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg