Silikonpupper. Normalt?

Anonymt Gjesteinnlegg

Silikonpupper. Normalt? Jeg tok silikonpupper av personlige grunner, men hvordan er det egentlig? Dette er veldig individuelt, og vanskelig å forklare. Jeg var ung, når jeg tok silikonpupper. Jeg tenkte at silikonpupper vil jeg ha, ikke på grunn av alle andre, men på grunn av meg selv. Jeg var helt flat, jeg trente mye og var opptatt av utseende, slik som alle andre. Jeg tenkte lenge på om silikonpupper var verdt pengene. Hva føler jeg nå? Jeg angrer ikke. Kunne jeg gjort det igjen? Absolutt. Jeg ville gjort det, for det er for meg selv, ingen andre. Jeg har ikke sagt til alle at jeg har tatt det, for det var mitt valg, og ingen andre har noe med det å gjøre.

Jeg valgte Fornebuklinikken, for de var jeg sikker på gjorde en ordentlig jobb, og jeg visste de var litt dyrere. Silikonpupper er ikke noe man bare skal ha i en liten periode, men kanskje resten av livet, så en bra klinikk- var viktig for meg. Jeg ringte dem for å kunne få konsultasjon, om hvordan brystene mine var i forhold til ryggen. litt skummelt å ha en som tok bilder og målinger, men jeg visste at kirurgen har gjort dette mange ganger. Jeg spør om hva som passer best, og kirurgen sier at han må se når jeg ligger på operasjonsbordet. Skal jeg gi så mye tillit til en fremmed person? Det ville jeg. Kirurgen er vant til dette og gjennomført mange operasjoner. Jeg stilte spørsmål og betalte for konsultasjonen. Jeg valgte å ha operasjon noen dager etter, og tok raskt kontakt med dem etter. Datoen var satt. Jeg skulle virkelig gjøre dette. Operasjon for å ta silikon.

Var det kleint å dra dit? 
Jeg ble tatt bilder av og legen tok bilder av puppene mine i forskjellige vinkler. Deretter kunne han vise meg på data, hvordan det kunne bli med ulike størrelser​
Jeg syns det var skummelt å dra dit, følte meg liten og var ganske sterilt overalt inne på klinikken. Det var ei dame som nettopp hadde kommet ut fra en operasjon, hvor hun spurte om hun kunne ta en røyk. Dette fikk hun selvfølgelig ikke lov til. Jeg var nervøs når jeg kom dit.​

dro du dit alene? 
Jeg dro dit med min mor og søster, og begge var med meg når jeg skulle operere også.​

Hva tenkte du på når du dro dit?
Jeg tenkte at det ikke var noe forpliktelse med en sjekk. Jeg var veldig nysgjerrig på hva kirurgen ville si, og hvor vondt det kom til å være.​

hadde du lest mye om det på forhånd​?
Jeg leste blogger, anmeldelser, forumer og youtubevideoer, gjorde grundig research på flere nettsider og klinikker som kunne passet.

Hvor mye kostet konsultasjonen?
Konsultasjonen kostet 500kr​

I neste innlegg skal jeg skrive mer om hvordan det var etter operasjonen og gjerne kommenter under om det er noe du lurer på. Blant annet svarer jeg på spørsmål om hvorfor jeg valgte denne klinikken, mer av mine erfaringer og vanlige spørsmål som mange kanskje lurer på angående dette hvis de tenker å ta det. 

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg