Spørsmål og svar

Hei fine! I dag tenkte jeg å svare litt på forskjellige spørsmål. Det er så lenge siden jeg hadde denne typen blogg innlegg, så jeg skal gjøre det litt oftere. Det er også en veldig fin måte for dere å bli bedre kjent med meg. 

Hvordan har du det i dag? Bedre nå faktisk. Jeg ble syk etter at jeg hadde hatt enda en presentasjon men denne gangen for en liten gruppe. Vet ikke hva som skjedde men jeg måtte spy uff. 

Hva handler den nye youtube videoen din om? Det er en vlogg hvor jeg forteller om min første opplevelse på fotball kamp i Nederland. Et mindre divisjonslag men det var morro. Sjekk den ut “alissa c” på youtube. 

Hvilken video har vært populært i det siste? Budapest vloggen er den jeg har fått mest seere på i det siste. 

Når var forrige gang du prøvde noe nytt? Lørdag. Jeg testet cherry tomat som skulle smake som jordbær. Det gjorde IKKE det. 


Hvor bor du nå? Jeg bor i Nederland 

Kommer det noen skole vlogs? Ja når universitetet starter igjen neste uke blir det nok flere vlogger fra skolehverdagen. 

 Hvordan er det å være student i utlandet? Kort sagt. FANTASTISK! De som tenker å gjøre det, jeg anbefaler det på det sterkeste. Man blir mer selvstendig og finner ut mer om deg selv. Det er spennende å få venner fra forskjellige land og jeg har ikke opplevd noe annet enn å bli tatt godt i mot. 

Hva slags presentasjon hadde du i dag? Jeg presenterte for en gjeng om student ambassadør. På universitetet skal vi ta inn intervjuer og jeg skal blant annet holde de intervjuene for å sjekke ut nye og motiverte medlemmer. 

Kan du filme videoer på norsk? Jepp og derfor har jeg laget “alissa xox” for de norske youtube videoene. Jeg er ikke veldig på det med pranks og å være morsom. Jeg er bare meg selv og forteller om mitt liv og vlogger det som skjer. Livet som student i utlandet basically. Eksamens perioden og hva man kan forvente. 

Hvilken film så du sist? What a girl wants. Elsker chick flick filmer 

Hvilken serie så du sist? The 100, så ferdig sesong 5 

Hvor mye tid bruker du foran PC og mobil?  Mer enn jeg kanskje burde hehe! Jeg liker å være tilgjengelig alltid og familien oppdaterer meg alltid om det er noe som skjer og om det er noe vi vil snakke om så braker det løs med alle på appear.in eller skype eller facebook hehe. 

Når starter skolen? På fredag har vi en liten introduksjonstime. Jeg burde prøve å filme noen videoer før alt blir veldig hektisk. 

Hva var den siste butikken du gikk inn i? TK Maxx som er en outlet butikk. Jeg kjøpe en ny stekepanne. 

Hva er planene for i morra? Filme ny video og spise middag med en venninne som drar på utveksling til Irland på fredag. Kommer til å savne henne masse. 

Angrer du på at du flyttet til Utlandet? Nei. Opplevelser for livet. 4 timer unna Paris og 4 timer unna Brussel. Må bare finne tiden og spart nok til å reise. Norge er så stort så det er vanskeligere å få inn reiser med mindre det er ferie. 

Hvordan er bloggen etter innlegget skolevesken til 16 000? Utrolig gøy og jeg er glad for at det har kommet mye god respons og at folk har vært både hyggelige og ærlige med hva de synes. Tusen takk for at DU leser. 

Vi blogges <3 

//Alissa 

#spørsmål #svar #QandA 

 

4 kommentarer

Siste innlegg