Ønskeliste fra Yesstyle

Hei fine! I dette innlegget tenkte jeg å vise dere noen plagg fra Yesstyle som er et asiatisk nettsted som selger klær. De selger også koreansk sminke og ting er veldig billig eller til rimlig pris. 


Bilder fra Yesstyle.com 

Jeg elsker denne stilen fortiden. Veldig casual men dressed up. At klærne ser ut som om du skal noe til en anledning men samtidig passer til hverdagslig klær. 

Selvfølgelig er det litt hit og miss når det kommer til denne typen nettsider. Derfor er det viktig at man sjekker reviews og hva andre har sagt om produktet før. Grunnen til dette er at for eksempel det står om man anbefaler å gå opp en størrelse på plaggene. I asia så er størrelsene litt annerledes enn her i europa. Mye av dette er set plagg så man får hele antrekket. Det gir jeg et stort pluss for. Jeg foretrekket å kjøpe et helt plagg når jeg shopper fordi da får man 2 for prisen av 1. Nettsiden er fra forskjellige leverandører så det er ikke sikkert at de har alt inne men da sender de tilbake pengene. Blant annet så har jeg allerede prøvd å kjøpe jumpsuiten på første bildet men de hadde den ikke lenger på lager. Plutselig kommer den opp igjen på nettsiden med en annen leverandør. Så jeg håper jeg får prøvd å bestilt den igjen. 

Alt dette tilsammen kommer på ca 800 kr. Jeg får se hva jeg ender med å bestille også er det ikke sikkert at produktet ser akkurat slik ut som på bildet. Men derfor er det veldig fint med youtube videoer som har kjøpt ting fra denne nettsiden før. Jeg elsker å se på sånne videoer. 

Vi blogges <3 
//Alissa 

#yesstyle #ønskeliste #sommer #klær #mote #fashion
 

6 kommentarer

Siste innlegg