Jeg SHOPPET for 1000 kr

Hei fine! I dag filmet jeg en helt ny video. En ny video på min youtube kanal. Alt jeg kjøpte på primark i går. Primark er en alt mulig butikk, hvor man kan kjøpe masse klær og sko og vesker men også puter og pysj og undertøy. Det er for menn og kvinner, og naturligvis også barn. Det er en veldig stor butikk kjede, men dessverre ikke i Norge fordi markedet er veldig annerledes. Samtidig har jeg hørt at det blir for stor konkurranse. Ting koster alt fra 20 kr til klær for 80 kr og meste rundt 120 kr. 


Denne vesken kostet 100 kr og jeg tenkte å bruke den til reiser eller når jeg skal til annledninger hvor jeg ikke vil ha med dyre vesker. Eller dyrere vesker enn dette hehe. For eksempel hvis jeg skal ut på byen (noe som aldri skjer) men på sightseeing og sånt kan det være greit og ikke ha en veldig dyr veske sånn i tilfelle. 

Jeg elsker Primark og er så heldig at det finnes i Nederland. Jeg er kjempe fornøyd med det. Sjekk ut videoen hvis du vil se alt jeg kjøpte (videoen er på engelsk fordi det er til den engelske youtube kanalen min. I det siste har jeg lastet opp hver dag der. Jeg trives så mye med bloggen og vlogge livet mitt her i utlandet. 

Gjerne abonner til min kanal om du vil gratis og følg med videre på hva som skjer. Selvfølgelig oppdaterer jeg også bloggen men det blir også personlig når jeg filmer. 

Vi blogges <3 
//Alissa 

#primark #haul #bilder #kjøpe #innkjøp #Nederland 

6 kommentarer

Siste innlegg