Perfekt HUD

IKKE SPONSET
Hei fine! Nå som det går mot kaldere tider er det for min del litt vanskeligere å få den perfekte huden. Jeg blir ofte tørr og derfor tenkte jeg å dele mine tips og hvilke hudpleie produkter jeg bruker for unngå tørr hud. 
Dette er et helt close opp bildet av meg tatt nå nettopp og jeg elsker å bruke så få produkter som mulig. Jeg foretrekker å bruke få produkter fordi jeg ikke har tid til å ha en 10 step metode som de noen ganger har i korea for å få et bra resultat. Jeg bruker ikke foundation på dette bildet. 


Dette clinique produktet er det veldig mange som synes er skikkelig bra og jeg kjøpte den i reise størrelse så det var lett å få med i den lille kofferten og i vesken. Den er perfekt og tørker fort på huden. Jeg foretrekker at det ikke blir oljete eller klissete på huden fordi hvis jeg legger meg ned på en pute osv så vil jeg ikke føle at jeg har krem på ansiktet. Derfor bruker jeg ikke ofte fet krem. 

Jeg har venninner som ikke synes denne er så god og at det ikke funker for dem så det er forskjellig fra person til person. Jeg kan også bruke denne som primer men jeg bruker ikke foundation til daglig, bare om jeg skal noe spesielt. 
Dette er for kroppen og lukter HELT fantastisk. Jeg elsker produktene fra rituals, så det er fint at jeg alltid kan stole på dette merket. Dette er veldig fint å bruke når jeg er ferdig med å dusje blant annet. Det er for hele kroppen så jeg smører det blant annet på albuene fordi av en eller annen grunn blir jeg veldig tørr der. hehe!    Håndkremen fikk jeg som et tillegg til at jeg kjøpte maske fra JorgObe. Det var en peeling maske som jeg synes funker veldig bra. Dette produktet er 30 ml men det varer lenge fordi man ikke trenger å bruke så mye krem på hendene. Samtidig er den lett å putte i vesken om jeg skal ut med venninner eller på skolen. 

Hva er dine favoritter produkter for å få den perfekte huden? 

Vi blogges <3 
//Alissa 
#hud #hudpleie #høst #håndkrem #hadetørrhud 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg