Kjæresten overrasket meg

Hei fine! Nå har dagen startet og det var utrolig stressende morgen men jeg rakk det heldigvis. Det er så Typisk at jeg klarer å glemme å sjekke timeplanen ordentlig haha!. Det tar en time å komme meg til universitetet så hvis ting starter om 15 minutter så rekker jeg det selvfølgelig ikke. Men jeg var glad for at jeg rakk det og at jeg fikk catchet opp med mine venninner. De bor i en annen by. Det var bare en introduksjonsdag hvor vi fikk vite når eksamen er og litt sånn sosialt og hyggelig. Gratis mat og drikke. Koselig å snakke med venninner igjen om hva de har gjort denne sommeren. Samtidig bli kjent med de nye professorene. Herregud jeg gleder meg sååå mye til i kveld! Min kjære overrasket meg med billetter 😀 

 Dette er båten vi skal på i kveld. Gleder meg! Vi dro litt tidligere etter at jeg hadde kommet hjem på skolen for at vi måtte hente billetter. Vi fikk 50 kr rabatt hver men det var fortsatt ganske dyrt. Jeg kommer heelt sikkert til å vlogge denne opplevelsen. Jeg elsker båt og det er så spennende at vi får se hele rotterdam fra vannet. 

Her kommer maaange bilder fra dagens so far opplevelser. 


Dette er båten vi skal ta i kveld. Min kjære overrasket meg med billetter og jeg gleder meg masse. Jeg tenkte å kanskje ta på meg en kjole eller no men kanskje også noen high waist bukser med en fin crop top. Jeg har ikke helt bestemt meg ennå. Vi kommer til å ha middag først så skal vi ta oss noe digg å drikke mens vi er på båten. Båten er veldig stor som dere ser på bildet så jeg gleder meg masse. Dette er den aller siste dagen vi får muligheten til å gjøre det på kvelden så det er koselig at min kjære planla dette hehe. 

Jeg vet at blant annet min tvilling elsker at jeg har tatt masse bilder til bloggen og at det kanskje gjør ting litt mer spennende. Dette er i Rotterdam Nederland. Hvis du er ny her på bloggen så velkommen. Jeg studerer i Nederland og koser meg masse i utlandet. 

ååå gleder meg masse til i kveld! 

Vi blogges <3 

//Alissa 

#nederland #bilder #bildedryss #båttur 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg