De siste dagene med ferie og Boohoo try on haul

Hei fine! Jeg har lagt ut en ny vlog på min kanal som er på engelsk. Det var så utrolig koselig å høre at mine venninner ser på videoene mine hver gang jeg legger. 

Jeg filmet nettopp også en Q and A hvor jeg svarer på spørsmål fra pinterest. Veldig morsomt å gjøre litt forskjellig på kanalen. Videre kommer jeg nok til å vlogge siden det er lettest med tanke på skole og at jeg vil filme så mye som mulig av studentlivet i nederland. 

Her er den nyeste videoen ute på kanalen akkurat nå: 

I denne videoen har jeg filmet også en boohoo try on haul der hvor jeg viser dere litt av ting jeg har kjøpt. En liten haul så det kommer på slutten hehe!. Håper DU likte videoen og gjerne abonner om du har lyst. 

Vi blogges <3 
//Alissa 

#youtube #vlog #video #youtubekanal #boohoo 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg