Forlovet

Hei fine! HERREGUUUUD for en glad nyhet jeg fikk faktisk over instagram. På kvelden.  Min søster har blitt forlovet <3 Jeg er sååå glad, endelig hehe. De har vært sammen i 9 år. Så jeg har basically nesten vokst opp med at de har vært sammen så lenge. De er perfekte for hverandre og jeg er så spent. Jeg vil virkelig være der når de arrangerer fest og jeg vet ikke ennå om de har bestemt noe dato. 

Ringen var SÅÅÅÅ fin og dette har blitt planlagt lenge. Det er fortsatt utrolig fint når det faktisk skjer. Det var så koselig når vi hadde snakket om bryllupet til venninnen hennes og jeg hjalp henne litt med design og greier. Så jeg håper at hennes bryllup blir kjempe magisk. Det var min søster som ga meg Daniel Wellington klokke til bursdag. 

For de som ikke vet dette så har jeg 3 eldre søstre og en tvilling. Alle er jenter. *(ja jeg får ofte spørsmål om dette) 

I LOVE IT! 

Hvis det er noe så kan jeg alltid stole på at hun vet gode råd og tips på hva vi burde gjøre. Når jeg skriver vi så mener jeg alle i familien. Med to bachelor i lommen så vet jeg at hun kommer til å oppnå store ting og jeg elsker at alle i familien har et sterkt bånd. Alle søsterene har det gøy og nå som vi har blitt eldre så har vi også mer lik humor. 

Jeg lurer på hva jeg skal kjøpe til henne på bryllupsdagen. Problemet med folk som jobber er at de kan kjøpe seg ting de trenger asap. Vel det er hun som er den vanskeligste å kjøpe gave til fordi vi føler at hun har alt haha. 

Gleder meg så mye til å se hva fremtiden bringer. 

Vi blogges <3 

//Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg