Et lite innkjøp

Hei fine! Jeg sitter nå på skolen og skulle egentlig selge bøker men typisk at den som skal kjøpe ikke møter opp. Det har aldri skjedd med meg før. Men trist når folk ikke møter opp etter avtale. Jeg fikk solgt to av de letteste bøkene men jaja.

I dag tenkte jeg å vise dere mitt lille innkjøp som jeg gjorde når jeg shoppet med min venninne. Jeg hadde fått et gavekort til bursdag så da fikk jeg kjøpt litt. Samtidig trengte jeg en ny krølltang.

Planene for i dag er å ha fransk om et kvarter også skal jeg sikkert hjem og redigere en ny video til min youtube kanal.

Jeg har i det siste filmet og fått lagt ut hver dag. Jeg har satt lørdag som en definitiv dag for meg å legge ut en ny video. Jeg har også filmet noe på norsk så det kommer selvfølgelig ut på bloggen.

Tusen takk for at DU leser bloggen hver dag ! Det går ikke umerket. Jeg er så heldig som får fine kommentarer! Settes pris på 100%

Vi blogges <3

// Alissa

#ny #innkjøp #nytt

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg