Sukkerspinn druer :O

Hei fine! I går prøvde jeg noe av det sprøeste noen gang. Jeg har tidligere hørt om mat som ser ut som noe og smaker noe annet. Derfor ble jeg veldig fristet til å teste det ut når jeg så det i butikken i går. Det så ut som helt vanlig druer. Men det sto sukkerspinn på boksen.

 

Du lurer sikkert på hvordan det smakte så om kvelden tenkte jeg at dette kan være bedre enn å spise usunt om kvelden. Jeg var veldig mye cravings på kvelden. Som potetgull og is og alt mulig. Haha jeg burde kutte det ut eller holde meg til bare helger xD

 

Det smakte faktisk litt sukkerspinn! Jeg ble overrasket selv. Og om det var veldig godt. Vel jeg tror det er smak og behag. Jeg spiste ikke mer enn 6-7 stk. Men det minnet meg også veldig på blåbær. Så om du liker smaken av blåbær så tror jeg dette kan være en god smak for deg.

 

Druer (de grønne) har vanligvis en litt syrlig smak men det er veldig forfriskende. Jeg vet ikke om jeg vil anbefale å spise dette hele tiden. Jeg tror man kan bli fort kvalm haha.

 

Vi blogges <3

//Alissa

 

#sukkerspinndruer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg