MIN SKO KOLLEKSJON

Hei fine! I dag tenkte jeg å dele min sko kolleksjon. Jeg har filmet en video på engelsk og dette er bare de skoene jeg har i Nederland. Jeg har selvfølgelig fler i Norge siden jeg har bodd der lenger og har hatt den samme sko størrelsen lenge. Noe av det er veldig nytt, fordi jeg virkelig trengte å få tak i flere valgmuligheter og tilpasset vær osv… Samtidig fikk jeg noen sko til bursdag og greier. Jeg elsker gode sko og hvis det er noen sko som jeg synes er komfortable så er jeg alltid heldig når Caroline (min tvilling) har det samme paret. Det har faktisk skjedd at mens jeg var i Nederland så hadde vi akkurat kjøpt like sko uten at vi hadde fortalt det til hverandre HAHA! bare andre farger naturligvis. Men akkurat samme nike skoene. 
 

Sjekk ut videoen hvis du er interessert i en vlog style min sko kolleksjon visning !
 

Vi blogges <3
//Alissa 
#sko #mote #kolleksjon 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg