HØSTTIPS

Hei fine! August gikk så fort og nå er vi allerede i september også blir det plutselig oktober. Høsten har allerede kommet så jeg tenkte å dele med dere mine høsttips for å holde varmen eller andre ting du kan gjøre nå som det er høst. 

Mitt aller første tips er å finne frem deilige tepper, tykke ullgensere, varme skjerf og kule luer. Nå er tiden for å dra ut trench jakkene som kanskje har ligget i skapet hele sommeren fordi det har vært for varmt. Høsten er også uforutsigbar så derfor kan du også dra frem langarmet gensere når det er sol og det kanskje ser varmt ut men fortsatt ganske kjølig. 

Jeg kjøpte nettopp en ny langarmet genser fra Tommy Hilfiger. 


Nå som det regner mye i norge så ta frem gummistøvlene og regnjakken. Invester i gode klær som kan holde lenge. 

På høsten så er det lov å dra frem de mørke fargene på leppestiften og jeg elsker å ta pels (fake) teppet mitt og drikke en kopp med kakao. 

Samtidig så elsker jeg å sitte på cafe. 

Du kan også ta frem strikketøyet, lese en god bok om kvelden og kanskje tenne noen stearinlys. 

ta vare på huden med litt selvpleie. Peeling, gode dufter og fuktighetskrem. 


Ta frem hatten og style det opp med en fin jakke og kanskje noen kule bukser. 


Se på solnedgangen. 


Ha håret opp i en messy bun og dra til andre steder å studere. 

Jeg håper at du ser frem til denne høsten like mye som meg. I kveld skal jeg se på fyrverkeri og jeg gleder meg masse. 
Vi blogges <3 
//Alissa
#høsttips #hår #mote #style 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg