BILDEDRYSS FRA BÅTTUREN VÅR + planer for september

Hei fine! Jeg dro på båttur og det vlogget jeg naturligvis. Samtidig så forteller jeg dere hvordan den første dagen på uni var. Hva vi gjorde og hva vi bestilte på båten. 

Her kommer mange bilder fra turen: 

Det var en fanatastisk tur og jeg elsker å være på båt. Jeg elsker reiser og opplevelser og jeg er så heldig at jeg bor i en så stor by. Å være student i utlandet har mange fordeler og dette er en av de tingene. Det er alltid noe å gjøre og nye ting å se. 

Planer for september er at jeg hvert fall skal sjekke ut katte cafeen i byen, lese til eksamen og prøve å legge ut så mange blogg innlegg og vlogger som jeg klarer. I kveld skal jeg se fyrverkeri og jeg skal stå akkurat på den broen dere ser på bildet. Jeg gleder meg såååå mye. Som dere ser så er ikke bildene veldig i fokus det var fordi båten beveget seg mens jeg tok bilder, men jeg håper at jeg kanskje får tatt noen bra bilder i kveld? 

Denne lørdagen har vært veldig avslappet og jeg postet en ny video og et nytt blogginnlegg før i dag. Samtidig har jeg en liten twilight maraton hehe. Når jeg var yngre så elsket jeg twilight. Jeg hadde sengetøy, plakater over hele rommet og forlovelsesringen, alle bøkene og filmene og tegneserien. Sengetøyet var utrolig deilig. og ja jeg liker filmene ennå hehe. 

Her kommer link til vloggen (engelsk): 
https://www.youtube.com/watch?v=PRGKFklHdOY

Vi blogges <3 
Alissa 

#twilight #båttur #bilder #rotterdam #nederland #studentiutlandet 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg