Interessant dag

Hei fine! nå ble jeg akkurat ferdig med forelesning og den handlet om europa og hva det betyr å være europeisk. Professoren ga mange eksempler på hvorfor dette ikke er et veldig rett frem tema. I uke 12 så har vi eksamen i dette tema og jeg tror at dette blir en av de store eksamene jeg kommer til å ha dette året. 

Er det bare meg som føler at jeg ligger etter selv om jeg nettopp har startet? haha. Jeg tror det har noe av med at jeg hadde en veldig stressende periode i det siste semesteret i fjor. Samtidig er det alltid mye som foregår på en gang. Blant annet har jeg en innlevering i oktober som kanskje ender opp på 20+ sider. 

Helgen har vært kjempe bra. Jeg fikk oppdatert bloggen, lagt ut ny video på kanalen min og sett på fyrverkeri show. Jeg hadde også middag med noen venninner og oppdaterte meg på seriene jeg elsker at the moment. 

Jeg så blant annet på the innocents, de snakker engelsk og norsk noen ganger i denne serien som var litt rart , men kult at norsk har kommet mer på skjermen. 

Planene for i dag er at jeg skal på enda en forelesning i fransk og etter skal jeg nok hjem. Jeg må innom den kinesiske butikken i sentrum for å kjøpe ris. Jeg har en presentasjon i uke 4 så jeg gruer meg til dette. Det er fortsatt en stund til men hehe. Vanligvis pleier jeg alltid å velge uke 1 for å bare bli ferdig med det, men kanskje det går enda bedre nå som jeg tar det litt etter de andre. 

HJEMME IGJEN:
Etter fransken så ble jeg plutselig litt kvalm og fikk vondt i hodet. Jeg følte meg ikke vel, men jeg tror det var fordi jeg ikke fikk nok å spise. Men det rare var at jeg hadde akkurat spist ferdig. Men ja jeg føler meg bedre nå. Jeg hadde heldigvis en god venninne som ga meg ibux på skolen. 

Så resten av kvelden skal jeg slappe av og spise en god middag. 

Vi blogges <3 
//Alissa 

#nederland #uni #skole #dagens 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg