Hvilke serier elsker jeg?

Hei fine! Jeg filmet en vlog der jeg snakker litt mer om livet her. Selvfølgelig på engelsk dessverre fordi det er for youtube kanalen min. Men hvis du vil sjekke den ut så er det bare å trykke på videoen. 

Litt sånn oppdatering av hva som skjer her i Nederland og litt om livet her. Jeg har vlogget ganske mye så det kommer en ny video hver lørdag. Jeg har bestemt at dette er noe jeg har lyst til å gjøre så da er det bare å starte i det små hehe. 

I de fremtidige vloggene så filmer jeg også litt på universitetet så dere også kan se litt hvordan det ser ut og hvilke bøker.. ja typisk vlogg hehe. Jeg har også filmet en What’s in my bag? Video som er litt sånn back to school serie. 

Håper dere likte videoen og så ses vi i neste innlegg! 

Vi blogges <3 
//Alissa 

#vlog #livetiutlandet #studentiutlandet #utvekling 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg