Lang Back 2 school vlog

Hei fine! En ny video ute på min engelske kanal. Denne handler om min aller første dag på universitetet i 2 året i Nederland. Jeg svarer på spørsmål om hva som skjedde den morgenen, hvordan universitetet ser ut, hvilke vlogger jeg har lagt ut. En liten hva jeg har i vesken min, men det kommer en egen video om dette. 

Gjerne sjekk ut videoen. 
 

Ta deg noe godt å spise eller sleng deg på sofaen eller god stolen. Videoen er 17 minutter lang, men håper du likte videoen. 

Flere oppdatering om hva som skjer og hvordan timeplanen ser ut kommer snart. Jeg føler at dere kan bli bedre kjent med meg hvis jeg også filme videoer. En video som allerede ligger ute på kanalen akkurat nå er:

Her sitter jeg på en av de mest kjente stedene i Rottedam. Hvis du skal til Nederland så anbefaler jeg denne utsikten. Broen heter Erasmus Bridge og jeg føler meg så heldig som bor så nærme denne utsikten hver eneste dag. 

Nå som skolen har startet så er timeplanen og hverdagslivet annerledes, og jeg føler at jeg ikke ennå har kommet meg inn i en god rutine, men jeg gjør alt jeg skal så mer kan jeg ikke forvente av meg selv hehe. Jeg har kommet på flere video ideer så det er bare å følge med videre hvis du vil vite hva som skjer. 

Noen av vloggene kan vel kanskje være litt kjedelige fordi det bare er student livet, men om du lurer på hvordan student livet ser ut her i utlandet og mye forskjellig så er kanalen min akkurat for deg. Både vlogger jeg men jeg snakker også om sminke, livsstil og språkene jeg lærer. Kanskje kan vloggene mine hjelpe en der ute som lurer på akkurat dette med å være student og hva som skjer etter videregående. Jeg elsker å vlogge ^^ Samtidig er jeg så heldig som får mange fine kommentarer så det er så utrolig koselig. 

Akkurat nå leser jeg litt før jeg skal på forelesning. Jeg leser om bærekraftig energi og hvordan verden burde være flinkene til å ta vare på miljøet. 

Vi blogges <3
//Alissa 

#Nederland #student 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg